Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä


KYSYMYS: Miksi en pysty kirjautumaan sisään Ticketmaster.fi –tunnuksellani?


VASTAUS: https://jokerit.tmtickets.fi on täysin erillinen http://ticketmaster.fi –sivustosta riippumaton verkkokauppa, johon tulee aina luoda oma tilinsä.


KYSYMYS: Omistin viime kaudella runkosarja- tai playoff-kausikortin, mutta kirjauduttuani sisään en näe kausikorttivaraustani?

VASTAUS: Luomasi tili linkitetään Jokereiden asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausikorttivarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös Jokereiden asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, tulee haluamasi sähköpostiosoite korjata ensin Jokereiden asiakastietoon. Sen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.


KYSYMYS: Mitä jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

VASTAUS: Olethan yhteydessä Jokerikorttien myyntitiimiin joko sähköpostitse osoitteeseen jokerit@ticketmaster.fi tai puhelimitse 0297027120 (lankapuhelimesta 0,0559€/min+pvm tai matkapuhelimesta 0,1117€/min+mpm).



JOKERIKORTTI KYSYMYKSET JA VASTAUKSET:

KYSYMYS: Miten Jokerikortti eroaa kausikortista?

VASTAUS: Perustoiminnallisuus on täysin sama kuin kausikortilla.
JOKERIKORTTI on kestotilausmuotoinen.
Kaudella 2021-22 JOKERIKORTTI sisältää kaikki Jokereiden KHL-runkosarjan Hartwall Arenassa pelattavat kotiottelut sekä mahdolliset muut kausikorttiin kuuluvat tilaisuudet. Playoff-kotiottelut sisältyvät korttiin, jos et peru tilaustasi 1.2.2022 mennessä.
JOKERIKORTILLA saa rahanarvoisia etuja kumppaneiltamme sekä hallilla että sen ulkopuolella.


KYSYMYS: Mitä etuja Jokerikortilla saa?

VASTAUS: Etujen joukossa on palveluita ja hyödykkeitä.
Kumppanit ja edut julkaistaan kesäkuun kuluessa ja niistä tiedotetaan sähköpostitse markkinointiluvan antaneille, Jokereiden SoMessa sekä verkkosivuilla www.jokerit.com.
Edut saa korttia näyttämällä.


KYSYMYS: Miten kestotilaus toimii?

VASTAUS:Tilaaja voi perua tilauksen kirjallisesti tai puhelimitse kaksi kertaa vuodessa, ennen kunkin sarjakauden alkua 31.5. mennessä ja ennen kevään playoff-otteluiden alkua 1.2. mennessä.
Mikäli tilaaja haluaa perua kestotilauksen esimerkiksi ennen seuraavia playoff-otteluita, tulee peruutus tehdä viimeistään 1.2.2022 mennessä.
Jokerit ilmoittaa kausikorttien hinnat aina hyvissä ajoin ennen tilaajan oikeutta perua kestotilaus. Muutoksista ilmoitetaan sähköpostilla, Jokereiden verkkosivuilla www.jokerit.com tai muulla vastaavalla tavalla.


KYSYMYS: Joudunko maksamaan Playoff-peleistä jo nyt?

VASTAUS: Playoff-pelien osalta lähetetään uusi lasku helmikuussa, mikäli tilausta ei ole irtisanottu.


KYSYMYS: Säilyykö Playoff-hyvitys?

VASTAUS: Pelaamatta jääneet playoff-ottelut hyvitetään seuraavan kauden runkosarjan JOKERIKORTIN hinnassa.
Hyvitystä ei makseta rahana eikä sitä voi vaihtaa ottelukohtaisiin lippuihin.


KYSYMYS: Entä jos kausi alkaa myöhemmin, otteluja jää pelaamatta tai niitä pelataan ilman yleisöä?

VASTAUS: Mikäli KHL:n otteluohjelman mukaisia kotipelejä jää force majeure -syistä kauden aikana pelaamatta tai otteluita joudutaan pelaamaan ilman yleisöä esim. Suomen hallituksen tai Aluehallintoviraston ohjeista, suosituksista tai kielloista johtuen, tehdään niistä maksupalautus rahana tai hyvitys jonka voi siirtää koskemaan seuraavaa tilauskautta. Edellä mainittu maksupalautus tai hyvitys lasketaan kausikortin ottelukohtaisesta hinnasta (kausikortin hinta jaettuna otteluiden määrälle).