Skip to main content

Kestotilausehdot

Kestotilausehdot

SUOSTUMUS KESTOTILAUKSEEN JA RUNKOSARJAN 2020-2021 KAUSIKORTIN ELI JOKERIKORTIN TILAUKSEEN

Tilaan itselleni runkosarjan 2020-2021 kausikortin eli Jokerikortin siten, että sitoudun samalla Jokerit Hockey Club Oy:n jokerikortin kestotilaajaksi.

Maksettuani Jokerikorttini Ticketmasterin järjestelmässä osoitteessa https://jokerit.tmtickets.fi/ saan Hartwall Arenassa pelattaviin KHL-kotiotteluihin omalle paikalleni oikeuttavan muovisen sirullisen Jokerikortin tai irtolippuvihkon.

Kaudella 2020-21 Jokerikortti sisältää kaikki Jokereiden KHL-runkosarjan Hartwall Arenassa pelattavat kotiottelut sekä mahdolliset muut Jokerikorttiin kuuluvat tilaisuudet. Playoff-kotiottelut sisältyvät korttiin, jos et peru tilausta 1.2. mennessä. Pudotuspelien Jokerikortti maksetaan runkosarjan tapaan Ticketmasterin järjestelmässä osoitteessa https://jokerit.tmtickets.fi/.

Sitoudun samalla siihen, että tämä Jokerikorttitilaus jatkuu kestotilauksena seuraavin ehdoin: Tilaaja voi perua tilauksen kirjallisesti tai puhelimitse kaksi kertaa vuodessa, ennen kunkin sarjakauden alkua 31.5. mennessä ja ennen kevään playoff-otteluiden alkua 1.2. mennessä. Peruuttaminen tapahtuu ilmoittamalla peruutuksesta Jokerikorttien myyntitiimiin joko sähköpostitse osoitteeseen jokerit@ticketmaster.fi tai puhelimitse 0297027120 (lankapuhelimesta 0,0559€/min+pvm tai matkapuhelimesta 0,1117€/min+mpm).

Mikäli tilaaja haluaa perua kestotilauksen esimerkiksi ennen seuraavia playoff-otteluita, tulee peruutus tehdä viimeistään 1.2.2021 mennessä. Pelaamatta jääneet playoff-kotiottelut hyvitetään seuraavan kauden runkosarjan Jokerikortin hinnassa. Hyvitystä ei makseta rahana eikä sitä voi vaihtaa ottelukohtaisiin lippuihin.

Jokerit Hockey Club Oy:llä on oikeus muuttaa sopimusehtoja ennen sarjakauden alkua, kuitenkin viimeistään 10. toukokuuta. Jokerit Hockey Club Oy ilmoittaa Jokerikorttien hinnat aina hyvissä ajoin ennen tilaajan oikeutta perua kestotilaus. Muutoksista ilmoitetaan sähköpostilla, Jokereiden verkkosivuilla (www.jokerit.com) tai muulla vastaavalla tavalla.

Jokerit Hockey Club Oy toimittaa Jokerikortin tilaajalle vain maksua vastaan. Jokerit Hockey Club Oy:llä on oikeus periä koko Jokerikortin kauppahinta siitä huolimatta, että tilaaja ei ole maksun laiminlyönnistä johtuen saanut Jokerikorttia haltuunsa. Jokerikortti lähetetään ennen kauden alkua postilähetyksenä ellei muuta sovita.

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa kotiotteluiden istumapaikkansa tai tehdä muutoksia tilaukseensa, tulee hänen ottaa yhteyttä Jokerikorttien myyntitiimiin. Kesken kauden tulevasta paikan vaihdosta veloitetaan 20€.

Mikäli KHL:n otteluohjelman mukaisia kotipelejä (30kpl) jää force majeure -syistä kauden aikana pelaamatta tai otteluita joudutaan pelaamaan ilman yleisöä esim. Suomen hallituksen tai Aluehallintoviraston ohjeista, suosituksista tai kielloista johtuen, tehdään niistä maksupalautus rahana tai hyvitys jonka voi siirtää koskemaan seuraavaa tilauskautta. Edellä mainittu maksupalautus tai hyvitys lasketaan Jokerikortin ottelukohtaisesta hinnasta (Jokerikortin hinta jaettuna otteluiden määrälle).

Tilaaja on tutustunut huolellisesti Jokerit Hockey Club Oy:n Jokerikorttien hinnoitteluun ennen tilausta.

Jokerit Hockey Club Oy käsittelee tilaajien henkilötietoja tietosuojasäännösten mukaisesti (https://www.jokerit.com/tietosuojaseloste).